Les convivències de 3r. Curs 15-16

El primer dia vam agafar l’autocar a les 7 i després d’un llarg trajecte de 4 hores vam arribar a l’alberg. Allà primerament vam anar amb quads i vam dinar a les dues. A la tarda vam anar a fer una excursió al parc natural d’Aigües Tortes.Vam pujar-hi amb Jeep En el parc natural vam veure el llac entre les muntanyes i una cascada, a més de veure molta fauna i flora. Finalment vam sopar i ens en vam anar a dormir.

El segon dia, primerament, després d’esmorzar, vam anar a fer barranquisme, va ser una de les millors activitats. Allà vam baixar per uns tobogans naturals d’aigua i vam fer rappel. Després de fer barranquisme vam dinar i seguidament vam realitzar una tarda d’aventures (vam pujar a cavall i vam anar a un parc d’aventures). A la nit, després de sopar, vam anar a una discoteca. I finalment vam tornar a l’alberg a dormir.

L’últim dia vam fer ràfting. Durant l’activitat ens van ensenyar com remar, les ordres que havíem de seguir i també què havíem de fer si algú queia de la barca. També ens vam poder banyar al riu tot i que l’aigua estava molt freda. Finalment vam dinar a l’alberg i ens vam acomiadar d’aquests fantàstics tres dies de convivència amb tots els amics.