Colònies de 3r d’ESO

El dimecres 15 de maig a les 7:00 del matí vam començar la nostra ruta amb autocar fins a Rialp tot i que a mig camí vam aturar-nos a esmorzar. Quan vam arribar-hi, el primer que vam fer va ser deixar les maletes a l’alberg Les Estades, i tot seguit vam fer tres grans grups, uns van fer quads i els altres vam fer una petita ruta en cavall i després a l’inrevés

Més tard quan vam acabar aquestes activitats, vam tornar a l’alberg a repartir les habitacions. Quan vam acabar de dinar i passar una estona agradable a l’alberg, vam anar a fer una visita al Parc Nacional d’Aigüestortes i Sant Maurici; que per arribar-hi vam haver d’agafar uns Jeeps. En arribar uns guies ens van fer una explicació del parc.

Després vam tornar a l’alberg i a l’hora de sopar, els professors ens van explicar el que faríem a l’endemà.

A l’endemà, ens vam llevar d’hora i després d’esmorzar mentre uns feien multiaventura, els altres van fer barranquisme. I a la tarda ho vam fer a la inversa. Per fer el barranquisme havíem d’anar amb l’equipament adequat: neoprè, casc, un arnés, i uns mitjons. , i també vam haver de pujar una muntanya per baixar el barranc. A la nit vam anar a una discotèca on ens ho vam passar genial!

L’últim dia al matí vam fer ràfting, tot i que el temps no ens acompanyava. Per fer aquestra activitat vam utilitzar: un neoprè, uns escarpins, un casc i una armilla salvavides. Al final vam acabar tots mullats!

Deprés vam dinar i tot seguit vam tornar a Terrassa on vam arribar a les 18:00.

Quines convis més xules!!!!!!!

Georgina R., Anna M. i Laia L.